Re: Jak sformatowac dyskietke????

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 01:23:33 MET

"Robert J." wrote:

> mialem kiedys pod DOS-a taki programik, który robil z dyskietki 1,7MB
> do tego mial sie instalować sterownik zeby bylo cos widac,
> wiec zarowno u siebie jak i u kogos trza to bylo zainstalowac

Czasem nie trzeba (później):
Ja formatuję dyskietki 2M -ką (do tego jest potrzebny SYS), a następnie w
okienku DOSa Win95 piszę "format a:"... a on mi formatuje dyskietkę na
poprzedni format (1.7 lub 1.8), która później działa bez żadnego DRV, SYS

P.S. Najciekawsze jest to, że żadne "format a: /u" nie pomaga - format dalej
swoje: "Formatuję na 1.7MB...." (chyba, że przesadziłem i ustawiłem np. 1.9,
wtedy format wrzeszczy, że nieobsługiwany format nośnika ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|