Re: Duron 750+ Abit KT7

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 01:23:49 MET

BaSioR wrote:

> mam ABIT KT7-RAID i SB 1024 i zero problemow z nim ale moj kumpel ktory ma
> kt7 sobie nie chwali ;-/

Kumpel właśnie kupił (we Wrocławiu) Abit KT7a-RAID... nawet nie zdążył
przetestować SB, bo już ze startem płyty ma problem: jak się zrobi twardy
RESET (na obudowie, zapisanie ustawień BIOSa, POWER-ON/POWER-OFF) to płyta
nie startuje - pomaga jedynie wyciągnięcie wtyczki z gniazdka na minutę
("trzech króli" działa OK...)

P.S. Testowaliśmy oba BIOSy (defaultowy i najnowszy), na 4 różnych
zasilaczach, 4 pamięciach, 4 kartach graficznych (2 AGP, PCI i ISA), 2
prockach - z innymi płytami wszystko chodzi OK, ale z tą zachowuje się ja
powyżej...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|