Re: PIxel View bez kamery - czy sa paski?

Autor: Krionix (krionix_at__no_spam_!_poland.com)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 00:35:52 MET

Użytkownik Yacca <yacca_at_2n.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:998oru$gt7$1_at_news.tpi.pl...
> Pytanie jak w sub ...
> Czy zwykly PV ma paski przypominajace te z zestawu z zalaczona kamera?
> Moze jakies praktyczne uwagi na tema uzytkowania?
> Pozdrawiam

NIE ma :) moja PAK pojechala do serwisu a teraz testuje wersje PRO (mam ja
od kolezanki) i nie ma paskow!! Sa bbbbbbaaaaaarrrrrrdddzzzzzzooooo
niewidoczne podobne paski na TV ale to od zaklocen w obudowie ihmo - sa nie
widoczne prawie. na video in obraz czysty jak lza!

aha powiedzieli mi ze 'usterka' w mojej pak jest juz zlokalizowana i to
usuna, juz to widze!
komus naprawili ?

www.prolink.com.tw -> news -> cebit -> beda nowe super karty z RDS i NICAM
mniam! ale bez kamerki ;(