Re: PIxel View bez kamery - czy sa paski?

Autor: ABA (lordabaNOSP_at_Mfriko6.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 01:24:32 MET

On Wed, 21 Mar 2001 00:27:30 +0100, "Yacca" <yacca_at_2n.pl> wrote:
>Pytanie jak w sub ...
>Czy zwykly PV ma paski przypominajace te z zestawu z zalaczona kamera?
>Moze jakies praktyczne uwagi na tema uzytkowania?

Niewiem czy chodzi o to... na kanalach z bardzo slabym sygnalem (z
polskich: polsat i tvn) pojawiaja sie pionowe pasy (czasami trzeba sie
wpatrywac zeby zobaczyc). Problem znika po zastosowaniu dobrego kabla
lub wzmacniacza sygnalu. Osobiscie mam te paski (kabel ponad 8metrow,
trojniki) w nosie bo sa na kanalach ktore nie maja nic ciekawego do
zaoferowania (c+, hbo, tvp i niemieckie - obraz w normie:).

Pozdrawiam.
_
ABA