Odp: HP 710 C

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 22:54:24 MET

Użytkownik Krzysiek P. <kapier_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98fgsj$gm3$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Mam pytanie do grupowiczow: czy istnieje program do kontroli poziomu
> tuszu w drukarce HP DeskJet 710 C? Jezeli tak to jaki?

Nie wiem, czy istnieje do 710C, ale istnieje program, który przelicza
procent zaczernienia na drukowanych stronach. Nie udało mi się go jeszcze
dorwać, więc nie wiem, na jakiej zasadzie działa :((. BTW, gdyby ktoś
wiedział skąd coś takiego ściągnąć, to dajcie znać. W tym momencie nie ma
dużego problemu - po 1, 2 pojemnikach wiesz już na ile starczają, będziesz
więc wiedział, ile zużyłeś/ile Ci zostało. Chyba nie działa z kolorem :(.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl