Re: HP 710 C

Autor: Kashack (kashack_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 15:08:14 MET

Użytkownik Krzysiek P. <kapier_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98fgsj$gm3$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Mam pytanie do grupowiczow: czy istnieje program do kontroli poziomu
> tuszu w drukarce HP DeskJet 710 C? Jezeli tak to jaki?
> Z gory dzieki za pomoc.

Hm... a co za problem zobaczyc ?
Mozna inaczej....
Jesli drukujesz caly czas podobne rzeczy np. dokumenty worda, sprawdz na ile
kartek Ci starczy pojemnik....i juz wiesz (no pod warunkiem ze kladziesz
zawsze po powiedzmy 100 kartek)

Kashack