Odp: spece od mp3 - pod tablice :)

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 22:43:25 MET

Użytkownik <rfk_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:09ac.00000000.3aa8b5dc_at_newsgate.onet.pl...
> Czesc,
>
> Mam kilka fajnych pliczkow mp3, ktore chce zgrac na CD w format .cda.
>
> Jeden warunek: NIE CHCE przerw miedzy utworami.
>
> Jaki program to potrafi?
>
> Mam taki, ktory ma opcje "Disk at Once" ale nie potrafi konwertowac
mp3 -> cda :
> (

Zdaje się NERO ma DAO, a MP3 na AUDIO zgrywa "w locie" bez problemu.
Ewentualnie czymkolwiek (ktoś już proponował - np. WinAmp i jako output
NullSoft Disk Writer, czy jakoś tak) na wav, tylko _nie_ sklejać w jeden
plik, bo będziesz sobie musiał ręcznie indeksy powstawiać. Po prostu np.
tym progsem który masz zgrywasz Wav'y w DAO i po problemie.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl