Re: Komp nie widzi dysku

Autor: Sharak (Sharak_at_poczta.fm)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 22:50:35 MET

Użytkownik "Pawel P. Baran" <dirram_at_uoo.univ.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:997s8k$pbv$1_at_zeus.man.szczecin.pl...

> Hmmm... A jeśli ja _muszę_ mieć możliwość przeniesienia danych?

Jesli tylko _przeniesienia_ to nie widze problemu- na starym kompie :)
Gorzej jesli przenoszenia.

> Czy są jakieś możliwości - nie wiem; serwisowania, wlutowania mu jakiegoś
> drobiazgu, wymiany dysku (heh, tylko że dziś już się takich małych nigdzie
> nie produkuje, zupełnie nie wiem czemu...) wraz z przeniesieniem
> zawartości?... Czy też kolejna wspaniała firma wypuszcza na rynek fatalny
> bubel i ma nas w d...

O przerobce nie slyszalem, podejrzewam ze nie oplacalna :(
A czy bubel? W momencie wypuszczenia tego dysku na rynek chyba nie
bylo jeszcze TX-a .Gdy wykryto blad wypuszczono poprawiony model.

Przypomnialem sobie ze z MVP3 tez bylo roznie- z FIC-em zero problemow
ale plyta Acorpa widziala dysk ale windy nie dalo sie zainstalowac.

Pozdrawiam

Sharak