Re: Komp nie widzi dysku

Autor: Pawel P. Baran (dirram_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 12:18:35 MET

> Jesli tylko _przeniesienia_ to nie widze problemu- na starym kompie :)
> Gorzej jesli przenoszenia.
Przeniesienia (i to ładnych paru megs) _muszę_, a oczywiście _chcę_
przenoszenia...
Co gorsza - nie wchodzi w rachubę zabieranie bratu dysku na tydzień, czyli
przenoszenie - tylko na moim dysku, który na kompie w pracy też oczywiście
nie pójdzie... Nie powiem, jakie oczywiste słówko na "q" mi się na usta
ciśnie...

Paweł