Re: Komp nie widzi dysku

Autor: Pawel P. Baran (dirram_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 16:19:51 MET

> Na MVP3 (FIC 503+) dysk ST 31720A dzialal bez problemu ale niestety na
> nowszych plytach na VIA pod PII i celka juz nie chcial dzialac :(
> Dopiero w modelu ST 31722A zlikwidowali ten problem.

Hmmm... A jeśli ja _muszę_ mieć możliwość przeniesienia danych? Czy disk
vendor zasponsoruje mi w takim razie sieć lokalną między tymi dwoma
maszynami - bo to w końcu jego wina, że się nie trzymał standardów
(mniejszy i na oko starszy dysk tego samego producenta działa dobrze, czyli
można było...).

Czy są jakieś możliwości - nie wiem; serwisowania, wlutowania mu jakiegoś
drobiazgu, wymiany dysku (heh, tylko że dziś już się takich małych nigdzie
nie produkuje, zupełnie nie wiem czemu...) wraz z przeniesieniem
zawartości?... Czy też kolejna wspaniała firma wypuszcza na rynek fatalny
bubel i ma nas w d...

Paweł