Re: Athlon czy Duron pomocy!!!

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 15:11:21 MET

Hi,

Carlos wrote:

> MSI KT7Pro wywala sie blue screenem w trakcie instalacji Win2000
> (stabilnosc?)

Nie testowałem takiej kombinacji, nie będę się wypowiadał.

> ok mozna to ominac wylaczajac dzwiek na plycie, ale czy potencjalny
> uzytkownik
> musi zaczac od roznych tips-ów zeby odpalic Win2000?

Potencjalny użytkownik nie ma w ogóle ruszać Win2000, bo to jest system
na stacje robocze i instalować ma je _administrator_. Potencjalny użytkownik
zainstaluje sobie Windows 98, a to instaluje się wręcz cudownie (przynajmniej
na K7T Pro2).

> (chlopaki z MSI zapomnieli sprawdzic czy to chodzi z Win2000 oj jak szkoda)

Sprawdzę kiedyś jak będę miał okazję, ale wątpię, aby takie jaja się
działy zawsze.

> Krecenie magistrala 105MHz i dziekujemy (Duron 650MHz) plycie MSI.
> 107MHz i stabilna praca na Lucky Star K7VAT, ten sam procesor.

a) MSI wcale nie są doskonałe do podkręcania i nigdzie tego nie pisałem

b) MSI są za to doskonale stabilne w stanie niepodkręconym lub nawet
   podkręconym -- a to jest najważniejsze. Co mi dadzą te 2 MHz w FSB
   skoro kręcić mogę mnożnikiem, a mieć stabilniej?

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |