Re: Athlon czy Duron pomocy!!!

Autor: Carlos (carlos_at_isp.net.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 23:49:55 MET

ciach
> Potencjalny użytkownik nie ma w ogóle ruszać Win2000, bo to jest system
> na stacje robocze i instalować ma je _administrator_. Potencjalny
użytkownik
> zainstaluje sobie Windows 98, a to instaluje się wręcz cudownie
(przynajmniej
> na K7T Pro2).
no tu bym polemizował, tylko nie wiem czy jest sens rozkręcać nowy temat.
Ale generalnie potencjalny użytkownik może sobie zainstalować co mu się
tylko podoba,
 bo to jego sprzęt. Biorąc pod uwagę że Win2000 nie jest żadną magią
występującą raz
na pół miliona kompów jest to dziwne. Co do systemu Win2000 ; stabilność.

> a) MSI wcale nie są doskonałe do podkręcania i nigdzie tego nie pisałem
>
> b) MSI są za to doskonale stabilne w stanie niepodkręconym lub nawet
> podkręconym -- a to jest najważniejsze. Co mi dadzą te 2 MHz w FSB
> skoro kręcić mogę mnożnikiem, a mieć stabilniej?
ok. Tylko dlaczego MSI wywala się tak szybko?
Może źle kombinuję ale w jakiś sposób świadczy to o płycie?

Pozdrawiam.
Carlos