Re: Wentylatory ORB - Titana...

Autor: Wojtek Wojtiki (wojtek_at_interecho.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 12:24:35 MET

<piwkok_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Chcem kupić sobie wentylator na proca (Duron 700) Titana - któryś z
'orbów'.
> Słyszałem juz różne opinie, jedni mówią, że gold jest lepszy inni, że
chrom.

i dokladnie tak jest , Gold - z racji spodobu ( i sily ) mocowania polecany
jest tylko i wylacznie dla
procesorow Cleron FCPGA/ PENTIUM III , po wielu sygnalach ze Goldeny moga i
czesto niszcza Durona
( poprzez zgniecenie ukladow znajdujacych sie na procesorze ) , firma
wypuscila wentylator dedykowany dla
procesorow AMD nazywajac go chrome orb`em .
Wszelki opis techniczny - porownanie obu modeli mozna znalezc na stronach
producenta ...
- niestety link wypadl mi z glowy :)

Pozdrawiam Wojtek Wojtiki