Wentylatory ORB - Titana...

Autor: piwkok_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Mar 2001 - 11:42:57 MET

Chcem kupić sobie wentylator na proca (Duron 700) Titana - któryś z 'orbów'.
Słyszałem juz różne opinie, jedni mówią, że gold jest lepszy inni, że chrom.
No to mam dane techniczne tych wentyli i... nic nie wiem.
Czy wielkość termicznej rezystancji jest lesza większa czy mniejsza?
Czy maksymalne ciścnienie statyczne pwinno być wyższe czy niższe?
I w ogóle co liczy się najbardziej przy porównywaniu wydajności wentylatorków.
bo głupieję.....!!!