Re: Smuga na CREATIVE !

Autor: Wujek (ek_wozny_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 12:28:49 MET

Kupiłem taką samą kartę i mam troszku inny problem.
W normalnym funkcjonowaniu wszystko OK. Ale czasami w niektórych grach na
monitorze pojawiają się kreski, które wyodrębniają kwadraty tła (ok 3x3 cm).
Systuacja utrzymuje się do końca gry i na przykład w następnej rundzie
zjawisko znika, lub pojawia się w innym miejscu. Rozumiem, że opis jest
niejasny ale nie potrafię zdefiniować lepiej tego co się dzieje.