Re: CD-ROM jak granat odlamkowy....

Autor: Havat (artanis_at_hoga.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 12:04:38 MET

Marcin Wocior wrote:

> Mi wymienili mojego LG48x na nowego po tym jak rozsadzil mi plyte (oryginalny krazek z gry Baldurs Gate - dostalem nowy od dystrybutora gry za darmo)

        Moj Samsung (shaisung ?) x48 tez rozerwal oryginalnego Baldura 2, moze
to wada tloczni...? Ale ogolnie mowiac Samsunga tez nikomu nie polecam
(syf, malaria i plaga pijawek) u mnie na zmiane zwalnia i przyspiesza,
raz jest cicho a raz brzeczy jak odkurzacz, zmiana tepa srednio co 4-5
sekund. Permanentnie wystepuja bledy (przy porownaniu binarnym) podczas
kopiowania na dysk w trybie
DMA. Dzieki temu :-( DivXy chodza mi jak krew z nosa !!!
Na szczescie mam jescze CDRW TEACA i ten naped dziala bez zarzutu (a
nawet jeszcze lepiej).