Re: Identyfikacja plyty glownej HELPPPP!!!!!

Autor: _TAJNIAK_ (tajniak_at_poland.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 12:12:51 MET

To co radzisz. Na plycie tej nie mam zadnych charakterystycznych
rzeczy.
 TAJNIAK

Użytkownik Airwolf <airwolf_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ab73639$1_at_news.vogel.pl...
> hehe, dowcipnis z ciebie :) A jak on to teraz zobaczy ? Po fakcie troche
> , no chyba ze sobie spisal kiedys z nudow te sekwencje :)

;) Człowiek zmęczony to i niedokładnie przeczytałem

Tak czy inaczej - informacje mówiące jedynie o rodzaju chipsetu,
ilości slotów i radiotorze to za mało żeby podać typ płyty -
- chyba że faktycznie znajdzie się ktoś, kto ma płytę wyglądającą
tak jak opisał TAJNIAK

--
_______.________----_---=[Tomasz Sopyło]=-----=[airwolf_at_astercity.net]=-
   __.-^---..______//---=[IRC:#lotnictwo]=--=[http://www.skrzydla.com]=-