Re: socket A w starej obudowie

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 10:11:46 MET

Tomfa wrote:
> OOO ! pocieszyles MNIE :-)) Dzieki - a dokladniej?

 Wlasnie pare dni temu instalowalem jakiegos
Solteka pod Celerona 566. W wolnej chwili zerkne
co to za model, ale nie wiem, czy Durony obsluguje
(watpie). Mowilem ogolnie o plytach glownych, czy
pod durony sa AT to nie wiem. Na pewno sa pod
Celerony.

 Zazwyczaj nie znajdziesz w malych sklepach, w
moim przypadku musialem troche pomeczyc sprzedawce
w wiekszej firmie, zeby wreszcie sie wygadal, ze
maja takie na skladzie :)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl