Re: Sony G 400

Autor: Jacek Kauch (jacek.kauch_at_element.tpi.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 10:19:40 MET

" - Michał -" <michalbialy_at_interia.pl> wrote in message

> Przymierzam się do kupna G 400
> Czy możecie mi napisać swoją opinię na temat tego monitora.

Mam poprzednika 400 PS i jest to monito ktory moge szczerze polecic. Od
ponad dwoch lat go uzywam (wlasciwie dobiega trzeci roczek) i absolutnie
zandych znieksztalcen, utraty zbieznosci itp. Od poczatku krawedzie obrazu
na brzegach proste i ostre (bez rozjazdow), kolor staly na calej
powierzchni. Dobrze trzyma kolor. Mozliwosc bardzo dokladnego ustawienia
temperatury punktu bieli.
Obecnie pracuje w zestawie dwumonitorowym (Sony + Mitsubishi Diamond
Pro900u). Mitsubishi ma rowniez dwa paski poziome jak Sony ale one wcale a
wcale nie przeszkadzaja. Po chwili pracy po prostu ich nie zauwazam. Ja
wcale o nich nie pamietam, przypominam sobie jak ktos na grupie jeczy, ze mu
przeszkadzaja.

pozdrawiam
Jacek