Re: Witam i od razu trochę szumu.

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 09:41:48 MET

Hi,

Carlos wrote:

> [...]
> W pierwszym momencie szczena mi opadła; więc albo o czymś
> nie wiem albo któs nie umie czegoś ustawić albo też goście z
> powiedzmy tomshardware się nie znają.
> Gwoli scisłości abit kt7a to jedna z bardziej z stabilnych płyt
> które widziałem pod athlona/durona.

ABit od czasów BH6 i podobnych świetnych produktów mocno się zepsuł
niestety... Teraz nie są to ani najbardziej podkręcalne płyty (choć
dalej nieco lepsze niż przeciętne), ani najbardziej stabilne (prym
teraz wiodą Asus i MSI chyba). Do tego jakość produkcji straszliwie
spadła i coraz częściej pojawiają się na grupie ludzie, którzy musieli
na gwarancji wymieniać ABity bo coś im nie chodziło, a po wymianie
zaczęło...

Ja osobiście też odradzałbym ABita, za to polecał któryś z nowszych
modeli MSI na przykład.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |