Witam i od razu trochę szumu.

Autor: Carlos (carlos_at_isp.net.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 01:28:23 MET

Witam!
Siedzę sobie dzisiaj w firmie.
Wchodzi pacjent i pyta jaką bym mu dobrą płytę
pod Athlona zaoferował. Niedużo myśląc wyrzucam z
siebie albo soltek 75KAV albo abit KT7A (zważywszy na cenę Asusa
i nisko dostępność różnych Epox-ów i DFI).
A on na to że to straszne gówno i wyczytał to na grupie pl.comp.pecet
W pierwszym momencie szczena mi opadła; więc albo o czymś
nie wiem albo któs nie umie czegoś ustawić albo też goście z
powiedzmy tomshardware się nie znają.
Gwoli scisłości abit kt7a to jedna z bardziej z stabilnych płyt
które widziałem pod athlona/durona.

Pozdrawiam.
carlos_at_isp.net.pl