Re: Witam i od razu trochę szumu.

Autor: Carlos (carlos_at_isp.net.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 11:15:45 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> wrote in message
ciach
> Ja osobiście też odradzałbym ABita, za to polecał któryś z nowszych
> modeli MSI na przykład.

Sorry ale czy MSI komuś tutaj zaczęlo płacic ;-)))

Fakt 1.
MSI KT7Pro wywala się blue screenem w trakcie instalacji Win2000
(stabilnośc?)
ok można to ominąc wylaczajac dzwiek na plycie, ale czy potencjalny
uzytkownik
musi zaczac od rożnych tips-ów żeby odpalic Win2000?
(chlopaki z MSI zapomnieli sprawdzic czy to chodzi z Win2000 oj jak szkoda)

Fakt 2.
Kręcenie magistralą 105MHz i dziekujemy (Duron 650MHz) płycie MSI.
107MHz i stabilna praca na Lucky Star K7VAT, ten sam procesor.

Dwa powyższe fakty wystarczą (jak dla mnie) żeby przestac uznawac to
ustrojstwo za dobra plyte.

Oferta.
Oddam w/w plyte za jakiegokolwiek Abita lub Solteka pod Dur/Ath.

Pozdrawiam wszystkich wyznawców i życzę zdrowego rozsądku i dużo doświadczeń
praktycznych
a nie tylko "bo wyczytałem po sieci........"

carlos_at_isp.net.pl