Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 02:58:31 MET

On Tue, 20 Mar 2001 01:44:07 +0100, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
wrote:

>Jak się ma zdanie inne niż Ty to od razu pisze się bez sensu ?
Nie.

>Masz inne zdanie niż ja to odpisz na posta i przedstaw swoje racje a jak
>masz
Przeciez to zrobilem :-))))

>pisać tylko po to aby ośmieszyć kogoś o poglądach innych niż Twoje to lepiej
>nie pisz nic tylko wrzuć mnie od razu do filtrów.
Ty to nazywasz osmieszaniem?

Przwda jest taka, ze to Ty nie odpowiedziales na moje argumenty.
W swoim poprzednim poscie opisalem Ci jak wyglada sytuacja na polskim
rynku telekom. a Ty nie raczyles na to nic odpowiedziec, stwierdziles
teraz natomiast ze Cie osmieszam.

Pozdrawiam
GLide