Re: Problem z kolejnoscia dyskow twardych

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 00:03:59 MET

Zbig wrote:

> Z dysku nie wpisanego w Biosie filmik 700MB kopiuje się ok. 30 minut, a z
> wykrytego przez bios 7 minut.

Potwierdzam: dla mnie oba sposoby też są NIE DO PRZYJĘCIA:
ad 1) Ten drugi MUSI być primary, bo to czasami dysk startowy kumpla...
ad 2) opisał już poprzednik...

Dla tego znalazłem sobie malutki programik SWAPDRV: zamienia dyski miejscami
;-)

P.S. Rzuciłem już link 3 razy...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|