Odp: Bios nie wykrywa dysku 40GB!!!

Autor: Zdzislaw Stepien (zstepien_at_wzn4.zarz.agh.edu.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 00:15:15 MET

Użytkownik Zdzislaw Stepien <zstepien_at_wzn4.zarz.agh.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9920hl$cgr$1_at_news.onet.pl...
> Czesc. Luuuudzie pomozcie... Plyta Lucky-star 6ABX2V (na BX) nie widzi
> mojego nowo kupionego duzego dysku seagate 40GB (U5). Na stronie
producenta
> nie moge znalezc nowego biosu. Heeeeeeeelp.
>
> P.S. Czyzby widziala tylko dyski do 32 GB? Moze tego seagata da sie
> "sztucznie" zmniejszyc na 32. Albo nie-przeciez nie po to kupowalem 40,
zeby
> miec 32!!!

Dziekuje wszystkim. Napisalem do producenta plyty-ten przyslal mi nowy bios
(swaja droga ciekawe, czemu nie zamiescili go na stronie?). Poszlo.Jesli
ktos ma jeszcze podobny problem moge mu przeslac pliki na priva.

--
zdzisek
zstepien_at_wzn4.zarz.agh.edu.pl