Re: Ktory dysk 40GB ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 01:14:43 MET

On Tue, 13 Mar 2001 18:41:04 +0100, MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Moj ma 4 meichy... ale od czasu spradzenia Fujitsu chce go sprzedac :)

To wracając do Fujitsu. Właśnie stałem się posiadaczem dysku Fujitsu
MPG3409AT-T (mam nadzieję, że to jest ten na oleju...), 40 GB, 5400
rpm, 2 MB Cache. Pytanie: czy normalne jest to, że przy resecie
głowice dość głośno i mocno robią sobie takie stuknięcie? I podczas
odpalania windy 98 (na NT tego nie ma) jest to jeszcze raz. Czy wsio
jest OK?

Aha, dysk jest cichy, bardzo cichy. Miałem w ręku też Quantuma 40 GB
LCT20 i ten Fujitsu jest cichszy. Ale: jest słyszalny. Głowice
słychać, ale naprawdę cichutko i jest to przyjemny dźwięk. Szum
talerzy też słychać, ale ledwie, ledwie. Cichutka muzyka i już nie
słychać. Aha, dodam jeszcze, że moich wiatraków W OGÓLE nie słychać, W
OGÓLE. Czyli jak komuś w kompie wiatrak chociaż szumi, to tego dysku
już w ogóle nie usłyszy. Polecam wszystkim, którzy szukają przede
wszystkim cichego dysku. A, no i jest szybki. Średni odczyt HDTachem
wynosi 23 mega/sek, a zapis 13 mega/sek. Sprawdzone na całej
powierzchni dysku.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków