Re: Jak to jest z tym MSI K7T Turbo?

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 10:47:11 MET

> Nie sadze, aby cos takiego u siebie dostal, zreszta nawet Epoxa w Toruniu
> nigdzie nie znalazlem.
> Asus jest niestety zbyt drogi i wole zaoszczedzic kasy i wydac ja np. na
> dobry cooler.

Lepiej jest wydać trochę więcej na płytę i kupić na przykład wolniejszy
procesor, bo i tak na pewno się to opłaci. Według mnie najważniejsza jest
stabilność.

> Juz mam 4 urzadzenia. Moglbys podac orientacyjnie ile te Epoxy w Ciebie
> kosztuja, bo nie wiem czy szukac dalej czy moze wziasc MSI K7T Turbo.

Ooops, za bardzo to nie wiem, gdyż dość dawno nie łaziłem po sklepach
komputerowych u siebie (w Szczecinie). Jednak wydaje mi się, że cenowo Epoxy
są mniej więcej na poziomie Solteków, czy MSI.
pozdrawiam
Krzysiek