Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 13:57:21 MET
On Fri, 16 Mar 2001, Dariusz wrote:
>+ > Czym innym jest sprawa, że *według polskiego prawa* gwarancję
[...]
>+ Teoretyzujecie i sciemniacie kolego.
Wzajemnie.
>+ Wszyscy producenci sprzetu maja strony www i mozna kazdego zapytac.
[...]
>+ Wysylam uszkodzony dysk do producenta i otrzymuje nowy.
I bardzo dobrze.
>+ I mnie nie interesuja twoje dywagacje, kombinacje, brak drukowanej
>+ gwarancji, a sprzedawca to juz mnie wcale nie interesuje i co kombinuje.
Gdzie ty mieszkasz ?
Bo *mi* jest wygodzniej pójść do sprzedawcy - i on *ma prawny
obowiązek* "coś z tym zrobić". A producent może - ale nie musi.
Tyle i tylko tyle.
>+ Kupuje towar producenta i on ma mi zapewnic serwis
[...]
>+ Zyjemy w swiecie propodazowego rynku klienta a nie producenta.
Ależ nigdzie nie napisałem że jest inaczej.
Tylko... ja mam płytę ASUSa i dyski QUANTUMa i IBMa.
A znam dość sporo osób które mają "komputer PENTIUM III" (płyta
bliżej noname) i podobnież dysk - kupione w hipermarkecie.
I nie pouczaj mnie że "trzeba kupić..." - bo JA to wiem.
Ale *nie wszyscy* tak robią (i NIE JEST prawdą że ich "nie
interesuje" w tym momencie sprzedawca).
>+ A twoje dywagacje sa o ........ roztrzasc i mozesz sobie tak
Wzajemnie -:) Szczególnie jak się do ciebie zgłosi znajomy
z komputerem "dysk 20GB" (zaplombowany).
>+ To naprawde dziala. Mozesz sam sprawdzic na swojej skorze.
Nie.
Ja idę do sprzedawcy/dostawcy i mi wymienia, to działa, naprawdę ;)
"subject OFF", pozdrowienia
Gotfryd
-- Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze. Pilne listy na gs_at_stanpol.zabrze.pl, nt. VMS: gotfryd_at_stanpol.zabrze.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:41:48 MET DST