Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!!

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 15:29:58 MET

> Nie.
> Ja idę do sprzedawcy/dostawcy i mi wymienia, to działa, naprawdę ;)
Oczyscie , ze to pieknie brzmi i dzial gdy dziala.

Ale mowimy o zyciu codziennym.
Zakupie padnietej pamieci i czekaniu na wymiane 2 tygodnie,
kupnie nowego dysku z gwarancja 12 msc, gdy producent oferuje 36 msc.
itd.

Producent naprawde widzi swoj interes gdy nabywca jest zainteresowny,
natomiast sprzedawca, handlarz ma interes gdy towar sprzeda i juz.
Ogladalem w hipermarkletach stare komputery, takze zepsute, niekompletne
sprzedawane frajerowi w cenie nowego.
Jak kupi to jego problem.

Zycie nie jest takie sympatyczne jak opisales ;)
Dariusz