Re: odzysk danych

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 13:01:05 MET

"frigo" <frigo_at_wp.pl> napisal(a):

>Na dysku były 2 foldrey: Program Files (i on został nienaruszony)
>i MP3, który zaginął. Teraz jest tam parę megabajtów danych a reszta pusta.
>Oczywiście nic tam nie ruszam ani nie ruszałem.

A skanowałeś dysk ? Nie ma błędów ? Czy
podawana wielkość dysku jest prawidłowa ?
Czasami po prostu może byc walnięty fat i jest problem.
Dane na dysku fizycznie są, ale ich nie widać i być
może masz taki właśnie problem.

>Tiramisu próbowałem ale nie chce skanować dysku D tylko dysk C.
>Na ekranie początkowym podobno ma być możliwość zmieniania dysku (nr 128 to
>C: ,
>129 to D: , itd.) klawiszem tab, ale u mnie wyświetla tylko nr 128
>o pojemności całego dysku fizycznego. Nie mogę się więc dostać dalej.

Spróbuj nowszego od Tiramisu Easy Recovery, poza tym pamiętaj
odzyskiwane dane dane muszą być kopiowane na 2 dysk.

Xaltuton