Re: odzysk danych

Autor: frigo (frigo_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 15:17:23 MET

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl> napisał w wiadomości

> Szansa jest duza, jesli nic tam nie nagrywales.
> Ale moze napisz cos wiecej, czy zniknela cala partycja
> czy tylko same dane na niej...

Na dysku były 2 foldrey: Program Files (i on został nienaruszony)
i MP3, który zaginął. Teraz jest tam parę megabajtów danych a reszta pusta.
Oczywiście nic tam nie ruszam ani nie ruszałem.

> Tiramisu ew. Easy Recovery ew. Lost&Founds.

Tiramisu próbowałem ale nie chce skanować dysku D tylko dysk C.
Na ekranie początkowym podobno ma być możliwość zmieniania dysku (nr 128 to
C: ,
129 to D: , itd.) klawiszem tab, ale u mnie wyświetla tylko nr 128
o pojemności całego dysku fizycznego. Nie mogę się więc dostać dalej.

> Xaltuton

Dzięki wielkie za dobre chęci, poszukam, popatrzę może jakoś mi się uda.

AP