pomocy

Autor: Albert (albert.z_at_neti.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 10:38:42 MET

Witam,

Mam taki klopot ... na serwerze (linux) do katalogu cgi mam zalozony link
symboliczny i nie moge znalezc programy ftp (windowsy) ktory normalnie
pozwoliby mi na wejscie do katalogu cgi przez symboliczny link tak jak np.
telnet (bo przy jego pomocy akurat dziala, ale telneta uzywac nie moge).
Jaki programik moglby mi w tym pomoc ? , a moze jakas specyficzna komenda (a
nie "cd katalog") ? .... dodam tylko ze jeszcze probowalem NCFTP pod
CYGWINEM i tez nie dziala.

Za wszelkie konstruktywne pomysly z gory serdeczne dzieki.

--
Pozdrawiam,
Albert