Re: Zwisy w trakcie DivX ...

Autor: Artheus (artheus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 10:18:25 MET

Użytkownik "Bartex" <blabedz_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam
> Sprzęt: MSI K7T Turbo, Duron 750, 256 MB, GeForce DDR, i 5x w filmach
twardy
> reset bo nic innego nie da sie zrobić.
> Windofs ME, bios najnowszy 08-03-2001, nic nie podkręcone, konfliktów
brak,
> stery do VIA zainstalowane, AGPx4 ustawione.
>
> Ktoś ma jakiś pomysł co jest powodem???

nie mam zadnego pomyslu za to mam takie same problemy na takiej samej plycie
(ale dotyczy to tez innych modeli dla socket A firmy MSI) z tym , ze u mnie
rownie czesto podczas odtwarzania komp sie restartuje !! (win98se)

pytanie takie jak to, ktore ty zadales, juz padalo na grupie, ale jak dotad
nikt nie udzielil na nie odpowiedzi...

artur