Re: Zwisy w trakcie DivX ...

Autor: mac (mac_at_tygodnik.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 11:00:34 MET

> twardy
> brak,

Ja mam Solteka SL75-KAV z Duronem 800 i k. graficzna Matrox G400Max.
Wydawalo mi sie ze wszystko dziala, ale tak nie jest. Wlasnie mialem tez
problemy ze zwisami podczas ogladania filmow DivX (tylko hard reset). Ale
zauwazylem tez, ze 3D Mark zarowno 2000 jak i 2001 lubi sie zawiesic. I tak
samo - tylko hard reset. Kombinowalem z roznymi ustawieniami i to samo.
Wymienilem pamiec 128 MB no name na Infineony - zadnych zmian. W koncu
wpadlem na pomysl, zeby sprobowac ustawic karte graficzna w tryb AGP 2x, a
nie 4x. W biosie pozostawilem opcje AGP 4x na enabled, ale tryb pracy k.
graficznej przestawilem specjalnym programikiem do Matroxa. Teraz mam na 2x
i zaden z 3D Markow sie nie zawiesza, a zapuscilem testy na kilka godzin.
Poprzednio praktycznie w 3DMark 2000 mialem zawsze zwis przy helikopterze. A
teraz jest ok. Filmow nie mialem jeszcze czasu ogladac, wiec nie wiem czy w
tym przypadku to cos dalo, ale moze sprobuj ustawic sobie AGP na 2x i zobacz
co sie bedzie dzialo.

A w ogole ciekawi mnie co daje AGP 4x, bo jakos nie zauwazylem roznicy w
testach 3D na korzysc trybu 4x.

pozdrawiam
mac