Re: Jak wytłumić dzwięk wysokiej częst.?

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 09:58:48 MET

> Jezeli to rzeczywiscie dysk (a nie np. dlawiki zasilacza albo jakis
> wiatrak), to wg mnie nie da sie tego wytlumic...
> W miare mozliwosci postaraj sie sprawdzic inny egzemplarz - czy "piszczy"
> tak samo, moze tak maja wszystkie dyski tej serii ?
> I raczej nie pytaj kogos innego czy jego dysk tez tak popiskuje tylko
> posluchaj sam, bo ten ktos moze nie slyszec tej czestotliwosci, ktora
akurat
> Tobie przeszkadza.
>
> Marky

Moj fujitsu tez piszczy, ale pisk porownalbym do nienaoliwionej taczki (ale
tylko przy odczycie z 1 - 4gb partycji). Przy starcie mialem jakies takie
stuki, ogolnie pracowal bardzo glosno.
Lekko zdegustowany wzialem 2 blaszki, wygialem jak trezba, wywiercilem w
odpowiednim miejscu otwory i przelozylem dysk z "dziury" 3.5'' do 5.25''.
Pod kazda srube dalem podkladke gumowa. Wynik przeszedl moje najsmielsze
oczekiwania. Jest cicho !!
Pisku prawie nie sluchac, stuki zniknely - slowem super.
Komputer mam na biurku kolo monitora, jakby go przestawil na podloge gdzies
obok to bym chyba musial dysk przekrecic w stare miejsce zeby wiedziec czy
czyta czy nie (teraz przyjanmniej czuc drgania na biurku)

D.W.