Re: Kopiowanie na dyskietke zabiera zbyt duzo mocy???

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 19 Mar 2001 - 09:47:11 MET

> Czemu jesli kopiuje cokolwiek na dyskietke to nie moge w tym czasie robic
> nic innego, spowalnia to system prawie do zera jakbym odpalil dziesiec
> aplikacji na raz?
>
> ---------------------------
> crafty_at_astercity.net

Nie wiem co piszą inni bo nie chce mi się czyać!!!
Powiem ci co pomogło u mnie.
jak kupiłem kompa to przez jakiś tydzień miełem Win95 potem przeinstalowałem na
Win98se - było to rok temu w marcu/kwietniu. Nie odświerzałem (nie
przeinstalowywałem) do 2001.03 - nie widziałem potrzeby. Ale ostatnio miałem
wirusa i po "wyzdrowieniu system zaczą często się wieszać programy wolno
chodziły niektóre się wieszały" - wcześniej nie wieszał się aż tak często
odziwo!!!!
Zrobiłem format c: zinstalowałem ponownie owego Win98se i jak ręką odją -
znacznie !!!! szybszy, wszystko ladnie chodzi no i naprawił się objaw taki jak
opisujesz. Tzn ja przacuje napęd dyskietki to mogę swobodnie pracować.

adadur