Re: Z Mini Disku na CD-R

Autor: Aleksander \ (nospam_at_nic.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 08:55:34 MET

> A jaka karta nie bedzie sygnalu resamplowala?. Jak rozumiem potrzebna jest
> karta z wejsciem cyfrowym, takim samym jak mam wyjscie w MD, i z
> czestotliowsia probkowania 44.1kHz. Jaka karte polecasz do obroki dzwieku
> MD?
1. nie bardzo jestem fachowcem w tych sprawach.
2. Ostatnio wiele dobrego slyszalem
(http://www.dyd.net2000.pl/cgi-bin/dyd/perl/board/board.pl?archiwum&0000301&
17009&984174900) o Zoltrix Nightingale (60zl). Z tym ze chodzilo o karte pod
katem wylacznie obrobki cyfrowej. Przetworniki AC CA Zoltrix o3wiscie ma i
jakos graja ale po karcie za 60zl nie mozna spodziewac sie cudow. Natomiast
sygnaly cyfrowe przenosi ponoc dobrze (nawet HDCD przechodzi bez strat czego
o Live nie mozna powiedziec)

pozdr
Aleksander Ewich
aewich_at_poczta.onet.pl