Re: Z Mini Disku na CD-R

Autor: Maciej Ostaszewski (mefju_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 15:55:44 MET

 Thu, 15 Mar 2001 10:53:34 +0100, Aleksander \"Alastair\" Ewich
 <nospam_at_nic.pl>:

>troche bedzie problem bo Live! resampluje namietnie wszystko co do niego
>dociera przez co traci sie cokolwiek na jakosci. Ale ogolnie podlaczasz
>wyjscie cyfrowe MiniDiska do wejscia cyfrowego Live!'a a dzwiek nagrywasz
>jakims programem do obrobki Audio (CoolEdit, SoundForge etc). Z podlaczeniem
>jest pewien klopot chyba ze masz LiveDrive z ww. wejsciami cyfrowymi. Jesli
>nie - sa one wyprowadzone na plytce, trzeba tylko dorobic odpowiendni
>konwerter poziomu i ew. jesli potrzebujesz przejscie na Toslink. Dla laika
> [...]

A jaka karta nie bedzie sygnalu resamplowala?. Jak rozumiem potrzebna jest
karta z wejsciem cyfrowym, takim samym jak mam wyjscie w MD, i z
czestotliowsia probkowania 44.1kHz. Jaka karte polecasz do obroki dzwieku z
MD?

pzodrawiam,

maciek

Maciej Ostaszewski                        mefju_at_z.pl
Roweckiego 5/14 05-480 Karczew Poland +48-22-7807130
             Anarchy - The Mother of Order