Re: Z Mini Disku na CD-R

Autor: Negatyw (negatyw_at_promail.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 19:55:27 MET

Użytkownik "Aleksander "Alastair" Ewich" <nospam_at_nic.pl> napisał w
wiadomości news:98q3da$dl4$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> nie majacego pojecia o lutowaniu - problem (lepiej daj sobie spokoj,
jeszcze
> cos sp..), ale jak masz kolege parajacego sie choc troche elektronika to
da
> sie zrobic (doslownie kilka elementow).

Wielkie dzieki za pomoc !!! :)))
A jak to potraktuje podpinajac sie kabelkiem 2xCHINCH-1xMINI JACK to jakosc
bedzie totalnie denna ???
Mowiac szczerze - nie bardzo mi sie chce grzebac, choc pojecie o lutowaniu
mam...

Pozdro
Negatyw