Re: jaka karta tv?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 07:46:57 MET

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4gv9btorpbl5dgcggc93mhfos52rr3gc67_at_4ax.com...

NICAM

> [...]
> problemu.
> - są jeszcze inne karty, np FlyVideo. Nie znam, więc się nie
> wypowiadam. Chyba na stereo w Nicamie.
> Ogólnie: Jak masz kasę, to polecam Avera. Jak te 100 zeta to duża
> różnica dla Ciebie, to bierz Pixela (ale bez kamerki). Z tym stereo to
> jest problem, bo chyba wszystkie karty mają tylko sytem A2. Ale za to
> można dokupić za 100 zeta moduł do dekodowania Nicamu. Co prawda na
> slocie ISA, ale można przerobić tak, aby działał jako zewnętrzny
> dekoder. Ale o to pytaj ludzi, którzy tym się bawili, są tu tacy.
sąkarty z Nikam i A2 (ja mma taką)
jest to Aver Capture 98 (poprostu tzreba patrzeć na pudełko bo i Averki i
PixelView robi NIkam tylko trzeba poszukac !!!!!