Re: Skasowałem zawartość krążka CDR ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 07:55:06 MET

pewnie płytka byłą multisesyjna i podczas tego "kasowania" pojechał po "FAT"
(bo chyba przy każdej nowej sesji odpisuje "FAT" na nowo)
np. zaczynając kolejną sesją możeś skasować co ci się nie podoba w
poprzednich sesjach

Użytkownik <elwitjam_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6b65.00000000.3ab512f1_at_newsgate.onet.pl...