Re: CD-ROM jak granat odlamkowy....

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 20:56:35 MET

Hi,

Konrad Brywczyński wrote:

> Miało być statystyki, ale sam rozumiesz - oszczędności. :-)

:))))

> To nie buty, żeby latami chodzić. Można wymienić raz na 2 lata. Tak mi

Ale to zawsze wydatek... Przez te dwa lata wolę uzbierać na UPSa
a nie na nowy napęd CD :)

> Tzn. że szybiej jednak się rozpędzają. A co z oszczędnością czasu? x52
> daje średnią prędkość x35, a x6 pewnie jakieś x4, nie?

Szybciej się rozpędzają, ale czasu odczytania pierwszego bajtu to
nie zmienia. A jak mam odczytać plik MP3 z płytki WinAMPem, to
nie potrzebuję szybkości ponad 2x na pewno, za to chcę, aby zaraz
po włożeniu płytki grało :)

> Mamy różne priorytety. Z resztą to ciekawa sprawa. Jak wchodziły napędy
> x24, to kolega mi powiedział coś w rodzaju, że jemu to by starczyłoby
> x4. Ty teraz przy napędach x52 na rynku mówisz, że wystarczyłoby Ci x24.
> Jednak postęp jest.

Wiesz, napęd x6 już mam, więc nie będę chciał x4 ;) Tego x6 używam
bardzo często i naprawdę jestem bardzo zadowolony, że udało mi się
go niedawno kupić. Natomiast co do pozostałych CD -- ze względu na
pad mojego x24 musiałem kupić nowego x40, gdyż wolniejszych się już
nie dostanie...

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |