Re: teac cdw54e...

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 20:59:07 MET

Hi,

Witold Wilk wrote:

> ... mi padl :( wypalilem w ciagu roku gora 200 plyt. padl. wpierw walil
> plyty, po dwoch dniach - bum. wogole nic nie nagrywal. ani rw nie
> blankowal. o nagrywarke sie troszczylem jak moglem. nigdy nia plyt nie
> czytalem, nie wkladalem brudnych/zamurzonych/porysowanych plyt. no i
> padla :(

Na pewno nieco to narusza mit o bezawaryjności Teaca, ale...

> dziwnie sie na mnie w serwsie patrzeli - przynioslem im pierwszego w ich
> historii zepsutego teac'a. sprzedali ich ponad 500 chyba i moj pirwszy
> wrocil :) fajna statysktyka - jeden pad na 500 sztukooff :)

...ale właśnie to :) Jeśli mieli 1 zwrot na 500 sprzedanych, to już
dobrze świadczy. Do tego ten napęd padł na gwarancji, więc musiał mieć
coś nie tak w sobie. Najbardziej bolą zawsze jednak pady po gwarancji.

> troche smutno mi se komputer zalacza - nie ma charakterystycznego
> stukniecia ;) przyzwyczailem sie do bestii :)

:)))

> btw: nadal popieram teac'a jako cdromy i cdrw :) szansa 1:500 ze padniew
> ciagu pol roq. a nie wracaja jak lg - 1:10 sztuk w ciagu pol roku :>

Ano :) U mnie w okolicy jest wiele napędów Teaca, w tym mój R56S-600
działa już prawie że drugi rok (ale dopiero za dwa lata będę świętował,
żeby nie zapeszać :) ), drugi R58S koło roku już ciągnie, a teraz parę
nowych W54E i W58E doszło (ale są za młode, by cokolwiek o nich mówić).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |