teac cdw54e...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 17:40:53 MET

... mi padl :( wypalilem w ciagu roku gora 200 plyt. padl. wpierw walil
plyty, po dwoch dniach - bum. wogole nic nie nagrywal. ani rw nie
blankowal. o nagrywarke sie troszczylem jak moglem. nigdy nia plyt nie
czytalem, nie wkladalem brudnych/zamurzonych/porysowanych plyt. no i
padla :(

dziwnie sie na mnie w serwsie patrzeli - przynioslem im pierwszego w ich
historii zepsutego teac'a. sprzedali ich ponad 500 chyba i moj pirwszy
wrocil :) fajna statysktyka - jeden pad na 500 sztukooff :)

troche smutno mi se komputer zalacza - nie ma charakterystycznego
stukniecia ;) przyzwyczailem sie do bestii :)

mam nadziejwe ze dostane spowrotem nagrywarke (nowa of kors ;) ) w ciagu
najblizszego tygodnia.

btw: nadal popieram teac'a jako cdromy i cdrw :) szansa 1:500 ze padniew
ciagu pol roq. a nie wracaja jak lg - 1:10 sztuk w ciagu pol roku :>

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|