Re: Niby glupie ale istotne

Autor: Zbig (zbxxx_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 16:57:45 MET

Sharak wrote:
> =

> Moze ktos moglby mi poradzic czy HDD moze pracowac
> "do gory nogami" tj. elektronika do gory
> Stary dysk, ma z 5 cm grubosci i nie miesci sie pod FDD
> Czy lepiej postawic go na dnie obudowy
> =

> Pozdrawiam
> =

> Sharak

Kiedy=B6 studiowa=B3em dokumentacj=EA jednego WD (do wzi=EAcia z www) -
szczeg=F3=B3owo opisano jakie orientacje s=B1 dopuszczalne (=B3o=BFysko t=
ale=BFy
mo=BFe mie=E6 swoje wymagania!) a nawet ilu rubek trzeba u=BFy=E6 i kt=F3=
rych nie
mo=BFna pomin=B1=E6 ze wzgl=EAdu na kontakt z mas=B1 kompa (co z plastusi=
owymi
kieszeniami na HDD?)

Poszukaj dokumentacji. Nie przypuszczam, aby p=B3ytk=B1 do g=F3ry by=B3o
dopuszczalne.

Zbig.