KT7A-Raid + network 3COM

Autor: Marcin Atłas (leonardo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 14:01:24 MET

Czesc!

Od kilku dni siluje sie z karta sieciowa 3Com na PCI na plycie KT7A-Raid.
Jest PnP i windows ja od razu wykrywa, nie ma tez zadnych konfliktów
przerwan, a mimo to - urzadzenie nie dziala prawidlowo. Zmienialem IRQ w
biosie i w windzie ale nic nie pomaga.
Inna sieciowka 3Coma (starsza) na ISA przy IRQ 5 dziala bez zarzutu.
Dodam, ze na innym komputerze ta sieciowka dziala OK.

Nie mam juz zadnej ideii, moze cos z plyta jest nie tak?

Prosze o pomoc szanownych Grupowiczow i pozdrawiam!

Marcin Atłas
leonardo_at_poczta.onet.pl