Re: NEC FE750 vs Philips 107B/P

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 14:07:05 MET

"Shot" <shot_at_hot.pl> wrote in message
> Witam.
>
> Właśnie stanąłem przed wyborem nowego monitora 17". Tak,
> przeczytałem wszystkie poprzednie wątki na ten temat. ;?)
>
> Aktualnie zastanawiam się nad wyborem między NEC-iem FE750 (polecany
> na pl.comp.pecet, ale długo się "pompuje"), Philipsem 107B (kolega
> ma i bardzo sobie chwali) i Philipsem 107P (to samo co 107B, ale
> siatka szczelinowa).

Co do Philipsa 107B, jest u nas kilka w pracy. Ci ktorzy pracuja z grafika
narzekaja na kiepskie
odwzorowanie kolorow i slaby kontrast, natomiast na mozna miec wiekszych
zastrzezen do ostrosci
ani geometrii. Nie widzialem 107P.

> 4. Może jednak jakieś inne 17"?
Mam w domu Sony G200. Swietne kolory i kontrast. Natomiast jak dla mnie
drobny tekst wyglada
lepiej na dobrym kineskopie typu delta, ale to czesciowo kwestia
przyzwyczajenia.

Tomek