Re: KT7A-Raid + network 3COM

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 16:12:00 MET

mam KT7-RAID i mialem problemy podlaczenia sieciowki 3Com -Combo na slot
ISA(dziala na starym kompie)
ale jak tylko wlozylem 3Com 10/100 na PCI wszystko bedz problemow
w tych plytach jest za malo IRQ chyba czy co ;-(
jezeli ktos ma problem z IRQ i ma wszystko zajete to przed instalacja
bzdetow to niech sobie zarezerwuje ;-))

Użytkownik Marcin Atłas <leonardo_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:992bcp$l89$1_at_news.tpi.pl...