Re: Aver TVPhone98 pod WinME

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_wp-sa.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 01:11:03 MET

na angielskiej stronie avera w sekcji download, badz support (dokladnie nie
pamietam) jest deinstalator sterownikow.. :)

Pozdrawiam

Michal Sztuk

sztuk_at_vobis.pl

Użytkownik "Stanisław "Szydas" Kępiński" <szydas_at_r1.pam.szczecin.pl> napisał
w wiadomości news:3AB3ECAE.9010104_at_r1.pam.szczecin.pl...
> Heja!

> He he he.... a nie bylo wsrod nich pliku vmm.vxd (lub vmm32.vxd)? Jesli
byl
> i go usunales to usunales cos jakby "jadro" windozy....wiem, sam kiedys
> tak zrobilem.
> Nie wiem jak to jest z Averem, mam PixelViewa. Czy sterowniki instaluje
sie bezposrednio z krazka
> firmowego tak jak normalny program, czy jak windoza rozpozna nowy sprzet
to podajesz sciezke do sterownika?