Re: Aver TVPhone98 pod WinME

Autor: Guybrush Threpwood (guybrush_at_interia.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 10:41:31 MET

Użytkownik "Michal Sztuk" <sztuk_at_wp-sa.pl> napisał w wiadomości
> na angielskiej stronie avera w sekcji download, badz support (dokladnie
nie
> pamietam) jest deinstalator sterownikow.. :)

Czy to byla ta stronka ? Nie ma tam zadnej deinstalki do sterownikow ...
http://www.averm.co.uk/sdrivers.html
Usuniecie z menedzera reczne powoduje tylko tyle, ze przy nastepnym
starcie komputera stare sterowniki automatycznie (bez pytania o sciezke)
odnajdywane sa na nowo natychmiast po rozpoznaniu "nowego sprzetu"

Troche boje sie usuwac tego recznie z podkatalogow bo nie usmiecha
 mi sie stawianie od poczatku windowsow jak to bylo u Mariusza.
Jak masz jeszcze Michale ta deinstalke to podeslij mi na priva ....

dzieki chlopaki i czekam na dalsze sugestie ;-)
ToBi